Top


دنیای نوین در نظر دارد بتواند نقش همراه همیشگی شما را ایفا کند تا کاربران در شرایط مطلوب خریدی مطمئن و آسوده انجام داده و تمام انتظارات شما نیز برآورده شود.
همه ی ما آگاهیم که پیش از خرید سوالاتی برای مشتریان عزیز ممکن است وجود داشته باشد که کاربران به سادگی می توانند پاسخ این سوالات را در بخش سوالات متدوال و یا ارتباط با ما به دست آورند.

 

كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح كامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و ارسال به موقع سفارش خواهد شد.

 

شرایط استرداد محصول

اگر کالای خریداری شده،آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:
-آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی حداکثر باید طی 48 ساعت پس از دریافت کالا، به بخش فروش اطلاع داده شود.
– می بایست کارتن یا جعبه اصلی کالا نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود. استفاده از این سرویس نیز تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی آن بازگردانده شود. نوشتن توضیحات یا برچسب زدن،آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

درصورتی که اقلامی خاص از سفارش شما ایراد فیزیکی داشته باشد استرداد کلیه سفارشات مقدور نمی باشد و فقط کالای مد نظر قابل استرداد خواهد بود .

کالای دارای ایراد اگر قابل تامین بود در اولین زمان ممکن تامین و با هزینه ما برای مشتری ارسال خواهد شد .

در صورتی که کالا دارای ایراد کارشناسی و محرز گردید با هماهنگی استرداد و هزینه آن به مشتری باز گردانده خواهد شد .

 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
-اگر هنوز سفارش ارسال نشده است حتما باید ظرف 24 ساعت بعد از ثبت سفارش به واحد پیگیری سفارشات فروشگاه اطلاع داده شود و پس از کارشناسی در اولین زمان مراتب بازگردانی هزینه به مشتری انجام شود .

 

کالا خریداری شده ایراد دار را چطور استرداد کنید؟

لطفا برای پایین آمدن سطح اشتباهات حتما قبل از هر اقدامی با ما تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خودداری فرمائید.
– نوشتن توضیحات یا برچسب زدن،آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.(در صورت لزوم،توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه ای بنویسید)
– فاکتور خرید همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.
– روش حمل و نقل بازگرداندن کالا را فقط بصورت پست سفارشی انتخاب کنید .
– برای اطمینان هزینه پستی رسید پستی را به فاکتور منگنه کرده و همراه بسته ارسال کنید.
– از نوشتن آدرس یا توضیحات روی کارتن یا جعبه اصلی کالا،جدا خودداری فرمائید و در صورت لزوم،جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.
-بسته خود را به آدرس و کدپستی در بخش تماس با ما ارسال کنید.

 

هزینه ارسال کالای ایراد دار چطور محاسبه خواهد شد ؟
– اگر ایراد فنی،وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری،به تایید کارشناسی پس از فروش فروشگاه برسد،هزینه ارسال به عهده ما می باشد.
– در صورت انصراف خرید،یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت فنی و فیزیکی توسط کارشناس ،هزینه ارسال و دریافت کالا به عهده خود مشتری می باشد.
پس از رسیدن و دریافت کالا ،تمامی روند رسیدگی به درخواست مشتری به ایشان در اسرع وقت اطلاع رسانی می شود.

 

پشتیبانی و گارانتی : تمامی محصولات این فروشگاه از مراکز و موسسات مختلف تهیه و ارائه میگردد و پشتیبانی هر محصول با ذکر تلفن از طرف شرکت تولید کنند امکان پذیر خواهد بود و رفع مشکلات اعم از نصب و راه اندازی آموزش های لازم و رفع ایرادات فنی به عهده شرکت تولید کننده می باشد .

 

آیا امکان کنسل شدن سفارش از طرف ما وجود دارد؟

بله، با توجه به سینک بودن ۹۰ درصد موجودی و امکان اختلال تامین از طرف تولید کننده همچنین نوسانات شدید ارزی در درصد اندکی از سفارشات امکان عدم تامین سفارش از سوی دنیای نوین وجود دارد. در این موارد به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد و مبلغ واریزی عودت داده خواهد شد. مشتریان گرامی در هنگام ثبت سفارش این نکته را مد نظر داشته باشید. همچنین در صورت عدم پاسخگویی یا ثبت اطلاعات تماس اشتباه سفارش خود به خود کنسل تلقی خواهد شد.

 

تذکر: فروشگاه دنیای نوین هیچگونه مسئولیتی در مورد اختلال ناگهانی و کارکرد سایت که میتواند ناشى از عوامل خارج از مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مشکلات بانکی، مسائل مخابراتى،تجهیزات سخت افزاری وغیره) نمی پذیرد.